Tarih kurtuluş savaşi cepheler konusu

Tarih kurtuluş savaşi cepheler konusu
Ekol hoca tarih dersleri konu anlatımları ve soru çözümleri nin olduğu ekol hoca sitemizden merhaba arkadaşlar. Ben ekol hoca tarih ekibimizden pelin enöz hocanız. Sizlere tarih dersi kapsamında kurtuluş savaşındaki cepheler kurtuluş savaşı siyasi görüşmeler videolu konu anlatımı yapacağız. Geçen dersimizde kurtuluş savaşı hazırlık dönemi ni erzurum siyas kongreleri ni amasya havza genelgeleri ni tbmm nin açılışı misak-ı milli kararları nı görmüştük. Şimdide kuvayi milliye nedir özellikleri ni cepheleri doğu cephesi güney cephesi batı cephesi ni cephelerdeki özellikleri aşağıdaki vidyolarımızda anlatmaya başlayalım. Devamı Oku: Blogger Otomatik Devamını Oku ve Küçük Resim Eklentisi

Etiket: . Site: Kitap Cevapları.

One Response to Tarih kurtuluş savaşi cepheler konusu

  1. pelin hocam ben 29 yaşındayım ve ben bu zamana kadar tarih dersini ne anlayabiliyor nede aklımda tutabiliyordum bu yüzden tarih dersini hiç sevmiyordum.şimdi kpss sınavına hazırlanıyorum.sizi dinleyene kadar tarihde hiç soru yanıtlayabileceğimi düşünmüyordum.sizin sayenizde tarih dersini gerçekten çooooooook amaaaa çoooook seviyooruuuuuuum.artık tarihdede doğrularım var.bundan dolayı öncelikle size çoooooooooook teşekkür ederim.sizi ilk gördüğümde ışık aldım aslında sizi sevdim size inandım sizin anlatma anlaştırma gibi büyük bir kabiliyetiniz var size çoooooooooooooooooooooooooooook teşekkür ediyorum pelin hocam esraMERZİFON

    YanıtlaSil

-->Lütfen Emeğe Kaşılık Bir Yorum yapınız
-->Seçeneklerden Anonim'e Tıklayıp Yorum Yapabilirsiniz
--> Yorumlarınız İçin TEŞEKKÜR EDERİZ.